مصاحبه آرشیو خبر ها
رقابتی هیجان انگیز !

رقابتی هیجان انگیز !

جوزپه ماروتا مدیر ورزشی یووه در حاشیه قرعه کشی فصل جدید مسابقات سری آ ایتالیا در مورد قرعه بیانکونری و همچنین نقل و انتقالات احتمالی یوونتوس صحبت کرد. مدیر یووه در مصاحبه خود گفت :


بازی یووه - رُم در هفته های ابتدایی ؟

" شروع با یک بازی و مفهوم مهم . ما و رُم برای بردن اسکودتو آماده شدیم و این (رقابت ما) فراتر از بازی هفته دوم است . در طول این چهار سال ما با برنامه های مختلف بازی کردیم ، هر بازی سختی و حساسیت خودش را دارد و بازی یووه - رُم برای هر دو حساس است "

توافق برای دراکسلر ؟

" در حقیقت ما بازار را دنبال می کنیم و طرح های مختلفی برای جذب بازیکنان داریم، ما پیشنهاد دادیم و یک پیشنهاد دیگر هم آماده داریم .  دراکسلر عقبه ی خوبی دارد اما او اکنون بازیکن شالکه است و ما باید ببینیم که آن ها چه خواسته ای از ما خواهند داشت "

" ما عجله و اضطرابی از این بابت نداریم ، بیشتر کارها انجام شده و حالا برای تکمیل تیم فقط باید 2 بازیکن دیگر جذب کنیم برای گیلاس روی کیک ! "

سیکوئرا ؟

" ما برای تقویت دو پست کار می کنیم، یک هافبک هجومی و یک هافبک چپ با خصوصیت دفاعی مانند آزاموا "

حریفان را چگونه ارزیابی می کنید ؟

" اول باید ببینیم که نقل و انتقالات چگونه تمام خواهد شد، تیم های بزرگ تقویت شدند . اینتر یک مدعی جدی است، سپس رُم و ناپولی و میلان هم جابجایی های خوبی داشته . رقابت هیجان انگیزی برای قهرمانی خواهد بود "

" ما هنوز در حال آماده سازی و در پیش فصل هستیم، باید ببینیم که چه کسی جدا می شود . در مقابل ما کمی تغییرات هم خواهیم داشت . به هر حال ما بدون درخواست و تایید خود ِ بازیکنان نمی توانیم نقل و انتقالاتی داشته باشیم . یک ماه زمان مانده و ما باز هم پیشنهادات را بررسی می کنیم "

به نظر می رسد که بازیکنان دو پست ِ را ترجیح می دهید ؟

" بازیکنان می توانند هرجایی بازی کنند ، مثلا یک هافبک در چند پست و روش می تواند استفاده شود . بازیکنان چند پست ِ که توانایی بازی در هرجایی را دارند راحت تر هماهنگ می شوند و بهتر مورد استفاده قرار می گیرند "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: